poniedziałek, 18 lutego 2013

Besty;) 2

Hejka Mi$aki ;*
Poczytajcie uważnie,bo nie będzie mi się chciało tego kopiować w następnym poście po pierwsze 
fajną masz czapkę,a po drugie super,że jesteście ze mną pozdrawiam Stany Zjednoczone :) 
Pozwolicie,że przetłumacze na angielski :) 

Hello Mi$aki ;*
Read carefully, or else I won't feel like copying it in the next fast firstly
cool you have a hat, secondly super you are with me I am greeting the United States:) 

To był specjalny wstęp dla nich teraz chce zaprezętować wam ile was jest :)
 
A jeszcze dobrze pamiętam jak mnie 30 puknęła :)

Oks nie nudze was  już  zapraszam na besty gify cz. 2
 
No ,no :* 
  
Nie ma to jak spangebob 

Mam smutną wiadomość to już koniec ;( 
Zaczynamy teraz obrazki na żywo :)
  
Prawda
 
Jak siostry <3 haha
  
Koniec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz