wtorek, 12 lutego 2013

Wzciecyka ♥

Właśnie wróciłam do domu ,bo byłam na Alasce.
Mówie wam tak tak ciepło,że widziałam człowieczka co kokosa zjadał,
albo surowÄ… rybe.
Trudno nie waaażne opowiem wam jak tam było.
Ogólnie tam troche gadać nie umiałam i z początku poszłam do sklepu z odzieyrzą dla niemowląt.
Ale oni nazywają to wariats i tak pukają sie po głowie.

Teraz trochę jak tam na plaży było.
A więc bło dosyć ciepło ale jak mi mors z pingwinkami koszyk zabrali to to już takie cool nie było.
I za kare zaczęłam udawać psa ,i śpiewać Gangam Style.
Ale im siÄ™ to nie spodobaÅ‚o i przd  moimi oczami ukazaÅ‚o siÄ™ 10 tysiÄ™cy pingwinków.
I dwa morsy.
A potem to mnie zobaczył jakiś chinczyk i wziął mnie do Chin i tam było tak fajnie nawet w reklamie zagrałam :)
Macie linka ja to ta Pianka :)
http://www.youtube.com/watch?v=_gvDPlyzTro
Poprostu zmęczyłam się tym wszystkim i ide Trudne sprawy oglądać:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz